duminică, 14 februarie 2010

Eclere


Ingrediente:
Pentru cojile de ecler avem nevoie de:
250 ml apa
75 ml ulei
150 gr faina
5 oua
1 praf de sare
Pentru umplutura:
2 plicuri crema pentru tarte
500 ml lapte
2 linguri ness
3 linguri zahar
500 ml frisca Hulala
Pentru decor:
1 plic de glazura cu gust de caramel de la dr Oetker.

Pentru prepararea cojilor procedam astfel: se pune apa cu uleiul si praful de sare la fiert pana cand dau in clocot, iar apoi se adauga faina mestecandu-se pana cand coca se dezlipeste de pe vas.
Se lasa 10 minute, apoi se adauga ouale unul cate unul (intregi). Se pune coca in posh sau punga, si se fac forme de ecler pe o tava tapetata sau cu foaie de copt.
Se dau la cuptor la 170 grade pana cand se rumenesc.












 


Dupa ce s-au copt, se scot pe o tava, capacele se taie cu un cutit de paine, iar coca din mijloc se scoate.
Se umplu cu crema facuta astfel: 500 ml lapte rece se amesteca cu plicurile de crema pt tarte, zaharul si nessul. Foarte bune sunt umplute cu crema de cremsmit facuta acasa , sau budinca. Eu am fost pe fuga si mi-a fost mai usor asa. Se pune si frisca peste crema, capacele se pun la loc si se orneaza cu glazura.Daca nu aveti glazura se pot orna cu ciocolata topita pe baie de aburi cu putin ulei.


Foarte bune!

19 comentarii :

  1. Uhahaaa...ce bine arata si ce-as manca si eu daca as avea. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Miha te invit la un ecler cand vrei tu...:-), daca nu mai am pana ajungi, facem altele...:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. fain arata eclerele,nu stiu zau unde o sa ajungem cu atatea prajituri....

    RăspundețiȘtergere
  4. Pansy, o sa ajungem direct la cura de slabire...:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Deja mi-e o pofta.... trebuie sa fac si eu curind

    RăspundețiȘtergere
  6. Cris incearca si nu vei regreta...:-) Te astept sa-mi spui cum au iesit.

    RăspundețiȘtergere
  7. tie ti-o da mana,dar io-s mai purie....

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place mult cu arata .incerc si eu sper sa-mi iasa.tine-mi pumnii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarah, sigur iti ies...nu sunt greu deloc.Cojile sunt aceleasi si pentru choix a la creme. Te astept sa-mi spui cum au iesit..:-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata senzational, sunt de un milion mai frumoase si sunt sigura ca si mai bune ca cele de la cofetarie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Vicky, ai dreptate asa este...Merita efortul!

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow, Naina!!!!! Arata suuuuuper! Le voi executa in weekend! Mersic de reteta!!!!

    PS. Mi-a facut placere sa te am in vizita la noi si ma bucur ca astfel am avut ocazia sa te cunosc!

    RăspundețiȘtergere
  13. asa le fac si eu da cu crema de la cremes,mami face cele mai bune eclere ,secretul e ca nu pune crema ,numai frisca facuta din smantana de vaca +zahar,ies delicioase

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna..arata super..am incercat si eu alta reteta dar nu au fost prea exceptionale...acum vreau sa incerc si reteta ta ..sper sa-mi iasa

    RăspundețiȘtergere
  15. Octav incearca-le fara probleme, cu siguranta iti vor iesi. Te astept cu vesti! O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  16. De ce nu faceti cremele cu ingrediente naturale? 2 plicuri crema pentru tarte, doua plicuri budinca, n plicuri glazura cu gust de..., ''frisca'' Hulala etc.. pacat! dulciurile facute astfel nu vor avea niciodata gustul copilariei!

    RăspundețiȘtergere
  17. Greta noi facem dulciurile si cu creme facute in casa, si cu frisca proaspata, problema este ca daca le tranzporti nu prea rezista. Tu insa poti sa le faci pe toate naturale, nu trebuie sa faci ca noi.

    RăspundețiȘtergere
  18. Am furat si eu reteta ta! Eu de obicei le fac cu crema de cremsnit.

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF