sâmbătă, 6 martie 2010

Tarta cu piersici

Reteta este aceeasi ca la tarta cu mere, insa cu mici modificari.
Ingrediente:
Pentru coca:
200 gr faina
1 ou
120 grame unt
un praf de sare
Umplutura:
1 borcan compot de piersici
3 oua
300 ml smantana
5 linguri zahar sau cat mancati de dulce
1 plic budinca de frisca (sau vanilie)
zahar vanilat, coaja de lamaie sau portocala

Cernem faina si in mijloc punem oul, praful de sare si untul. Framantam un aluat omogen si dam la frigider acoperit cu o folie pentru 30 min 1 ora.

Din aluat se intinde pe masa infainata o foaie potrivit de groasa cu care se tapeteaza forma de tarta unsa cu un. Presam bine foaia pe fundul tavii si intepam cu furculita din loc in loc.
Piersicile scurse bine le taiam felii si le aranjam pe tarta.
Batem ouale cu samantana, zaharul, aromele si budinca. 
Turnam acest amestec peste piersici si dam la cuptor cca 30-45 minute la 180 grade.
Se serveste rece pudrata cu zahar pudra, dar si calda insotita de o cupa de inghetata...
Delicioasa!!!

22 de comentarii :

  1. ti-a iesit foarte faina .felicitari.parea rea e ca n-am praf de budinca.rezervele de la Romania s-au terminat.ai vreo solutie pentru a inlocui praul de budinca?pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarah cred ca ar merge sa pui un ou in plus, si 1-2 linguri faina...si nu are de ce sa nu iese.

    RăspundețiȘtergere
  3. arata nemaipomenit cred ca este si tare gustoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra (Primii pasi in bucatarie), a fost foarte gustoasa...ca nu mai este ...:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine arata !!! felicitari!!!superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Ana, si retete tale sunt superbe!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-i asa ca e buna si cu piersici? E delicioasa! Ce pofta mi s-a facut! Era cat pe ce sa ratez reteta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga gospodina de criza, este delicoasa cu piersici insa nu am facut decat cu piersici din compot...cred ca este mai buna cu cele naturale, mai aromata....le asteptam pe alea...:-)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau sa fac tarta asta cu piersici proaspete, dar am o intrebare. De care smantana se pune? Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim...eu pun smantana normala cu 20% grasime.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc de raspunsul rapid. Am facut deja lista de cumparaturi. Oana

    RăspundețiȘtergere
  12. Oana te astept cu vesti sa-mi spui cum a iesit. Te pup si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumes inca o data pentru reteta, a iesit delicioasa.Oana

    RăspundețiȘtergere
  14. O reteta extraordinara! Am si eu o intrebare: ce smantana sa folosesc? Multumesc anticipat pentru raspuns! Ioana

    RăspundețiȘtergere
  15. Ioana este buna orice smantana ai, eu folosesc tnuva 20% grasime. Te astept cu vesti!

    RăspundețiȘtergere
  16. Naina, a iesit o minunatie de tarta! Multumesc ca ai postat reteta! Iti urmaresc blog-ul in continuare, cu mare mare interes! Sa auzim numai de bine! Ioana (Oradea)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ioana ma bucur ca iti place tarta. Mie imi place fierbinte cu o cupa de inghetata....yammy! Te pup si te mai astept pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  18. se poate pune praful de budinca amestecat cu lapte asa cum scrie pe plic ,plus cele trei oua ,asta ca sa nu folosesc smantana ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florina nu stiu ce sa zic, nu am incercat...insa nu cred ca ar fi nici o problema.

      Ștergere
  19. Buna! Deranjez cu o intrebare :) Cand spui la compozitie ca amestecam totul cu budinca, te referi ca punem praful pur si simplu sau budinca preparata? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna!In compozitia rezultata se pune praful de budinca....numai asa se intareste pe piersici si se face crusta..

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF