marți, 7 decembrie 2010

Tort alb negru


Ingrediente
Pentru bilutele albe:
350 gr branza de vaci
3 galbenusuri
4 linguri amidon
50 gr zahar
50 gr nuca de cocos

Pentru blat:
4 oua
50 gr zahar
80 gr ciocolata
1 praf de sare
3 linguri cacao
2 linguri faina (nu cu varf)
2 linguri amidon
1 praf de copt
arome

Pentru bilutele de cocos procedam astfel: se mixeaza branza cu zaharul, se adauga galbenusurile, nuca de cocos si amidonul. Se formeaza bilute si se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt.

Blatul: se mixeaza galbenusurile cu zaharul, vanilia, sarea, ciocolata topita si racita, faina, amidonul, praful de copt, cacaoa. Se adauga apoi albusurile batute spuma (punem si albusurile de la bilutele de cocos).
Turnam compozitia peste bilutele de cocos si dam la cuptor.

Se insiropeaza si se orneaza cu frisca, sau se serveste ca atare cu o cupa mare de inghetata.

Pofta buna!

10 comentarii :

  1. Foarte frumos! Eu am facut-o sub forma de prajitura, dar mi s-a parut destul de seaca. Am sa incerc si varianta insiropata si ornata cu frisca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina sa stii ca si mie mi s-a parut seaca de asta am imbunatatit-o putin....Data viitoare am sa-l fac insiropat putin si servit cu inghetata....cred ca este mai bun decat cu frisca, depinde si de gusturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine,si daca nu te superi imi permit un sfat,sa pui in blat cca 150 gr unt la cantitatile pe care le-ai scris si iasa mult mai umed si mai gustos(deloc sec),te pup si scuze pentru indrazneala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela cred ca ai dreptate...multumesc de sfat, data viitoare asa voi face. Este cam sec intradevar. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte aratoasa sectiunea... super idee...

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte frumos, dar trebuie insiropat bine, sau multa inghetata pe el...el este foarte sec.

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF