marți, 14 decembrie 2010

Muffins cu nuca si budinca de vanilie

Aceasta reteta este provocarea lansata de Boscodina intre blogarite pentru Craciun.
Tema era sa gatim ceva cu ingredientele indragite de persoana pentru care trebuia sa gatim.
Mie mi-a revenit sarcina sa fac acest cadou Liei, iar ingredientele preferate de ea erau: ciocolata, nuca, scortisoara, migdale, vanilie si frisca.
Iata-ma cu prajiturelele pentru Lia.
Sper sa-i placa!



Ingrediente:
350 gr faina
100 gr nuca macinata
250 gr zahar
4 oua
250 gr unt topit
250 ml lapte
ciocolata taiata 
1 praf de copt
zahar vanilat
scortisoara
coaja de lamaie sau potocala rasa
budinca de vanilie pentru umplut.

Intr-un vas amestecam ingredientele uscate: faina, nuca, zahar, praf de copt, vanilia, coaja de lamaie si le amestecam.

In alt vas amestecam ingredientele umede si anume: ouale, laptele, untul topit, esentele. Combinam cele doua compozitii si amestecam cu telul pana rezulta o compozitie mai groasa. Adaugam si ciocolata taiata cubulete.
Punem in formele de muffins in care am pus hartie de copt.

Dam la cuptor pentru 15-20 minute la 180 grade.

Dupa ce le-am scos din cuptor, le lasam sa se raceasca si le umplem cu budinca de vanilie.

Pudram cu zahar pudra.


Mie mi-au iesit 25 bucati.
Pofta buna!






9 comentarii :

  1. ai niste retete super bune :D pup :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce idee super! cred ca ii plac tare mult si Liei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Naina draga mea, iti multumesc foarte mult pentru minunatele muffins-uri, sunt prajiturelele mele preferate. Arata asa bine...imi ploua-n gura...
    Sunt grozave ! ca si gospodina care le-a pregatit.
    Te imbratisez cu drag si promit sa mai vin in vizita. Ai un blog tare frumos. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lia multumesc ca ai trecut pe la mine, si ma bucur ca ti-au placut muffinsii. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. stafeta prieteniei te asteapta s-o preiei!

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF