sâmbătă, 26 iunie 2010

Prajitura cu cirese


Prajitura aceasta este de departe una dintre preferatele mele. Este foarte buna si cu visine.....sigur nu veti regreta daca incercati sa o faceti, sa nu mai spun ca este foarte usor de facut ( lasand la o parte treaba cu scosul samburilor).
Ingredientele sunt pentru o tava mare.

Aluatul:
350 gr faina
270 gr unt
2 galbenusuri
6 linguri lapte
2 linguri gris (pesmet)
1 varf de cutit bicarbonat

Crema:
100 gr faina
280 gr zahar pudra
200 ml lapte
400 gr smantana
3 galbenusuri
5 albusuri
zahar vanilat

Se dizolva bicarbonatul in lapte. Se amesteca toate ingredientele pentru aluat si se framanta bine.

In tava cu hartie de copt se intinde aluatul cu grija.

Ciresele se curata de samburi, se pun peste aluat si se presara cele 2 linguri de gris.

Dupa ce am aranjat ciresele in tava ne ocupam de crema.
Se amesteca faina cu laptele rece se adauga galbenusurile, zaharul, smantana, zaharul vanilat si apoi albusurile batute spuma.
Se toarna peste cirese si se da la foc iute, adica 200 grade.
Dupa 45 minute la cuptor:

Pofta buna!

21 de comentarii :

  1. mor de placerea prajiturii asteia !cred ca si niste frisca sau inghetata deasupra,cand o servesti nu are ce sa-i strice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu fac prajitura asta cu visine. E mortala!!! Ar trebui sa o incerci si tu:)(daca vrei):)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca cu visine o fac si eu de obicei, dar nu am gasit acum la piata decat cirese. Recunosc ca este mai buna cu visine. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ne bucuram de fructele astea cat mai sunt.
    Arata apetisant.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o reteta minunata si cred ca merge si cu altfel de fructe!Multumesc,cu siguranta o sa o incerc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu o bucatica cat de mica.bag de seama c-am ajuns tarziu cred ca nici firmiturile n-au mai ramas.
    pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ce bine arata,imi ploua in gura de pofta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Daaaa....deci...adresa completa va rog...si orele cand putem face o vizita rapida pentru degustari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Unde pot face doar un foarte scurt comentariu despre sloganul "Masa este o placere, cand bucatareasa ti-e prietena!" ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Delta numai la retete poti face comentarii. Poti lasa aici un comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  11. hi nice blog
    add me plase blog friend :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Naina... super e prajiturica ta... felicitari...

    RăspundețiȘtergere
  13. De`a dreptul impresionant ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  14. super am preparat-o si eu a iesit BESTIALL DE BUNA

    RăspundețiȘtergere
  15. prajitura cu cirese este super!!!!1deja e a doua oara care o mancam an España!FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  16. exceptionala...foarte multi fani au aparut dupa primul impact cu aceasta bunatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este una dintre cele mai bune prajituri. Cam ingrasa ce-i drept, dar merge...:-). Sa ve fie de bine!

      Ștergere

Print

Print Friendly and PDF