duminică, 13 iunie 2010

Lapte de pasare



Este un desert pe care eu il prefer iarna putin caldut, si vara receeeee si bun.

Ingrediente:
1,250 ml lapte ( ca sa iese sos mai multicel)
10 linguri zahar
6 oua
2 plicuri zahar vanilat
2 linguri amidon
4 lingurite nutella ( sau 2 lingurite cacao)

Pentru inceput punem laptele cu zaharul vanilat la fiert intr-o cratita mai mare.

Separam albusurile de galbenusuri.
Batem albusurile spuma cu putina sare . Cand sunt gata, punem si 3 linguri de zahar si mai batem pana cand acesta se topeste.

Cand laptele incepe sa fiarba, cu o lingura luam din albusuri si punem in lapte. Galustele se vor umfla in timp ce fierb. Dupa 1 minut le intoarcem cu grija si pe partea cealalta.

Le scoatem cu spumiera si le punem intr-o strecuratoare.
Intr-o oala mai mica amestecam galbenusurile cu restul de zahar si cele 2 linguri de amidon.

Adaugam apoi in laptele in care am fiert galustele, si dam la foc amestecand pana se ingroasa

Punem cate 2-3 galuste in castronele sau cupe de inghetata, turman peste ele sos din belsug. Oprim putin sos pe cate il amestecam cu nutella pentru decor.
Pofta buna!!!

13 comentarii :

  1. Ce mi-ai facut cu laptele astaaaaaa!!!
    Azi toata ziua mi-a stat mintea la lapte de pasare....si acum ca l-am vazut pe al tau mor de pofta!!!Trebuie sa fac si eu........
    Arata nemaipomenit!!!!!
    O seara placuta iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Judy doar ce l-am facut, asa ca daca te grabesti sigur mai prinzi o portie. Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Naina arata super!!!nu am facut niciodata,dar cu siguranta am sa incerc reteta ta.
    Felicitari!!
    Lory

    RăspundețiȘtergere
  5. Lory, este foarte usor de facut. Te astept cu vesti. O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Woow!!!ce fain arata,super,in cupe de inghetata arata fantastic!!!pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super fain arata.Si noi il mancam cu mare, mare placere dar eu nu pun faina sau amidon.
    Sa ai o saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere
  8. ce grozav arata ! amintirea mea cea mai veche se leaga de laptele de pasare.aveam 2 ani si am fost operata de amigdale.si cand m-au adus acasa,mama mi-a facut lapte de pasare,l-am mancat foarte rece si am primit un ursulet galben cu ochi de sticla.

    RăspundețiȘtergere
  9. Faine aceste amintiri Pansy. Te invit la un lapte de pasare ca pe caldurile aste rece este nemaipomenit. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. ador desertul asta.este foarte fin si plin de savoare si aroma.l-am facut si eu de multe ori dar prima data am avut ceva emotii.arata divin cupele tale.yummy.pup cu multttt drag.....mai ai desert?

    RăspundețiȘtergere
  11. Super tare! Abia astept sa-l incerc si eu!! Pupici, fata frumoasa. xoxo

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana sa-mi spui cum ti-a placut? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Delicios si foarte frumoasa prezentarea.

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF