duminică, 20 iunie 2010

Chiftelute de dovlecei


Excelente aceste chiftelute. Le fac ori de cate ori imi ramane cate un dovlecel ratacit prin frigider.
Nici nu stiu la ce categorie sa-l incadrez, desert, mic dejun......oricand l-ati manca este foarte bun.
Ingrediente:
1 dovlecel maricel
2 oua
2 linguri faina
un strop de sare
zahar pudra pentru pudrat
smantana pt servire (optional)

Dovlecelul se curata si se da pe razatoare.
Se presara sare si se lasa cca 10 minute ca sa-si lase apa. Se scurg de apa.

Se adauga ouale, faina si se amesteca bine.


Cu o lingura se ia din compozitie si se pun la prajit in ulei incins.

Mie mi-au iesit 15 chiftelute dintr-un dovlecel.

Si acum transformarea, vorba Anei Olson.....:-)

6 comentarii :

  1. eu prefer aceste chiftelute fara zahar .dar intradevar sunt bune oricum,fie ca gustare ,fie ca desert.in Pakistan se face halva din dovlecei si este foarte buna.pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar ai facut ceva bun!!!brava,i-ti doresc o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac. Ii fac si eu, dar eu pun in loc de faina pesmet foarte fin. E interesant de incercat cu zahar, nu m-am gandut. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow,nice, one of the best read posts so far.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt delicioase.
    O leapsa si multe premii te asteapta sa le ridici.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi, this weekend is nice designed for me, as this point in time i am reading this wonderful informative piece of writing here at my home.
    my web site :: nat sherman cigarettes

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF