joi, 8 octombrie 2015

Galette cu smochine

Reteta asta este facuta la rapid, sau in caz de urgenta.
Aluatul de galette se face cu faina, unt, altfel decat am facut eu acum...adica am dezghetat un aluat foietaj gata facut.
Pe scurt, am trisat putin, dar nu-mi pare rau :-)
Daca incercati reteta nici voua nu o sa va para rau, a iesit o nebunie de desert.

Ingredientele sunt putine, adica:
1 bucata aluat foietaj dezghetat
50 gr migdale maruntite
4 smochine taiate felii
30 gr unt topit
3 linguri sirop de artar

Incepeti prin a da drumul cuptorului sa se incinga la 180 grade.
Intr-o tava asezati hartie de copt si lasati-o deoparte.
Pe masa infainata desfaceti foietajul si decupati cu un castronel maricel 4 cercuri.
Puneti cercurile obtinute in tava peste hartia de copt.
Untul se amesteca bine cu siropul de artar, iar cu o pensula ungem bine cercurile de foietaj.
Punem in mijlocul lor migdalele.
Peste migdale aranjam feliile de smochine...
...si ridicam marginile aluatului peste smochine.
Le ungem putin cu amestecul de unt si sirop de artar si le dam la cuptor sa se bronzeze pentru cca 20 min, sau pana cand foietajul s-a rumenit.
Se servesc caldute pudrate cu zahar pudra, iar daca langa ele puneti o cupa de inghetata sunt si mai de efect.
Sa aveti pofta!

Un comentariu :

Print

Print Friendly and PDF