sâmbătă, 17 martie 2012

Fursecuri cu gem de zmeura

Reteta de astazi o am de la soacra mea, este o reteta foarte veche.
Fursecurile sunt bune abia dupa cateva zile, sunt bune de mancat si imediat ce le faceti, dar sunt un pic mai tari.
Daca aveti musafiri, sunt numai bune de facut marti, miercuri pentru sambata, duminica...cu cat stau mai mult cu atat sunt mai fragede.
Eu le fac si cand plecam la drum lung, sunt delicioase si foarte usor e facut.

Ingrediente:
3 oua
3 cesti ulei
3 cesti zahar
6 cesti faina
1 praf de copt
arome
coaja rasa de la portocala sau lamaie

Nu ma intrebati de gramaj are ceasca mea, este o ceasca de cafea normala.
Daca faceti cantitate mare, folositi o cana de ceai obisnuita, esential este sa masurati toate ingredientele cu aceeasi cana.

 Zaharul se amesteca cu ouale intregi pana se face ca o spuma.
 Punem usor si amestecand mereu uleiul, praful de copt amestecat cu faina si aromele.
Framantam coca foarte bine si facem rotogoale mici (cum am face chiftele).

Le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le dam la cuptor la 180 grade pana se rumenesc putin pe margine, cca 10 minute.
Imediat ce le-am scos din cuptor le desprindem cu o spatula sau cu cutitul de pe hartia de copt.
Se lipesc cate doua cu gem de zmeura, sau cu ce gem va place.
Sa fiti sanatosi!



3 comentarii :

Print

Print Friendly and PDF