luni, 3 octombrie 2011

Oua umplute



Week-endul acesta am facut cateva oua umplute. 
Adevarul este ca le fac foarte rar, cam de doua ori pe an. 
Sunt usor de facut, si foooarte bune, dar si ingrasa....:-)
Ingredientele sunt:
10 oua
2 cutii pate de ficat mici (pateul poate se fie din porc, pui, curcan sau chiar vegetal)
5-6 castraveciori murati 
maioneza
sare si piper
2-3 linguri smantana

Incepem prin a pune ouale la fiert in apa rece cu putina sare. Din momentul in care au incept sa fiarba, le mai lasam 5 minute, sa fim siguri ca nu raman cu zeama. Eu am un dispozitiv pe care il pun in apa langa oua si imi arata exact cand sunt gata.

Dupa ce au fiert, le scoatem din apa si le lasam sa se raceasca.
Se curata de coaja, si se taie in doua pe lung.
Galbenusurile se scot si se amesteca cu pateul in robotul de bucatarie, sau se paseaza cu o furculita.
Catraveciorii se taie in bucatele cat mai mici si se pun in pasta de pate si galbenus. Se potrivesc de sare si piper. Cu aceasta compozitie se umple fiecare jumatate de ou.
Deasupra punem maioneza si decor dupa imaginatia fiecaruia.
Pe platoul in care asezati ouale, puneti 2-3 linguri de smantana, asta pentru a sta bine pe platou, adica nu se mai rastoarna sau fug....:-)
Presarati deasupra piper proaspat macinat sau boia.
Nu-i asa ca v-am facut pofta?



Pofta buna!

3 comentarii :

Print

Print Friendly and PDF