sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Painici cu usturoi



Ingrediente
Pentru aluat:
500 gr faina
5 lg ulei de masline
1 plic drojdie
Apa calduta cca 2 cani
Sare

Pentru uns:
Unt
Patrunjel verde tocat
Oregano
Usturoi pisat
Ardei iute uscat
Piper

Facem aluatul ca de paine, faina cernuta amestecata cu drojdia, uleiul si apa. Se framanta pana se obtine un aluat omogen. Se lasa 1 ora la crescut.

Cat timp aluatul este la crescut facem umplutura, adica frecam untul cu usturoiul pisat, patrunjelul tocat, piper, oregano si ardeiul iute uscat.


Dupa ce aluatul a dospit il impartim in 4. Fiecare bucata o intindem in forma dreptunghiulara si o ungem cu untul amestecat cu mirodenii.

Se ruleaza si se taie pe jumatate cu cutitul, dar numai la suprafata.

Se ruleaza si se mai lasa sa creasca putin in tava.


Inainte de a le da la cuptor, le ungem cu ou. (optional, nu este neaparat nevoie)

Se dau la cuptor la 175 grade cca 30 min, sau pana se rumenesc.

11 comentarii :

  1. Ce pain doit être délicieux.
    Je note ta recette.
    Bon week-end et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciao cara, ogni tua ricetta è un capolavoro.
    Questo pane è una vera bontà
    Baci e felice domenica
    Raffa

    RăspundețiȘtergere
  3. mama ce bine arata... cred ca au fost tare bune....

    RăspundețiȘtergere
  4. ... o intrebare doar; ce cantitate de unt ai pus/

    RăspundețiȘtergere
  5. Lira, am pus putin mai mult de jumatate de pachet de unt...sa zic trei sferturi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti dai seama ca le-am trecut pe lista.Arata beton, si sunt pe gustul nostru.
    Seara faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt foarte bune ! am facut si eu doar ca am folosit in loc de apa, lapte si am mai pus si putin zahar.eu facand din 600 de grame de faina am pus 2 plicuri de drojdie dr oetker.mi-au iesit moi si raman asa si 2-3 zile.pupu-te !merita incercate ca sunt tare bune !

    RăspundețiȘtergere
  8. am luat reteta de paina si painici cu usturoi.
    maine le fac.
    Iti spun cum au iesit.
    Veronica

    RăspundețiȘtergere
  9. Veronica sa le lasi sa dospeasca bine. Te astept cu vesti!

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF