duminică, 16 februarie 2014

Amaretti Tiramisu



Tiramisu este o prajitura foarte buna si extrem de usor de facut.
Reteta de astazi este putin diferita fata de un tiramisu normal, asta pentru ca am inlocuit piscoturile cu biscuiti amaretti.
Biscuiti amaretti au o aroma pronuntata de migdala si shimba radical gustul de tiramisu...
Puteti alege sa montati tiramisu in paharele mici, asa incat sa revina un pahar fiecaruia..... sau intr-un vas mai mare, de preferinta transparent sa va bucurati de frumusetea lui...:)
Din ingredientele de mai jos mi-au iesit 4 paharele.

Aveti nevoie de:
Biscuiti amaretti
200 gr frisca lichida
250 gr mascarpone
2 galbenusuri
200 ml cafea rece
40 gr zahar
2 linguri zahar pudra
2 linguri cacao

Frisca se bate bine cu cele 2 linguri de zahar pudra.
Galbenusurile se freaca cu zaharul pana se albesc si devin o crema.
Adaugam peste galbenusuri mascarponele, frisca batuta....si gata crema.
Biscutii se trec prin cafeaua rece si se aseaza in pahar alternand cu cate un rand de crema...

Se da la frigider si se consuma dupa cca 5-6 ore.... insa cel mai bine este sa-l faceti de seara si sa-l  lasati la frigider peste noapte.
Inainte de servire se pudreaza cu cacao.

Reteta o am de pe blogul prietenei mele Isa de la care am gustat prima data saptamana trecuta.
Blogul Isei este isabelacuisine.ro, va invit sa o vizitati...sigur veti gasi si alte bunatati pe acolo...:)




3 comentarii :

Print

Print Friendly and PDF