vineri, 27 ianuarie 2012

Oua de prepelita in sos de hrean


Am vazut aceasta reteta pe blogul lui Cat, adica aici, si mi-a placut foarte mult.
Sosul de hrean este foarte usor de preparat, se face in cca 10 minute.

Ingrediente:
15- 20 oua de prepelita
50 gr unt
1 lingura faina
300 ml lapte
2 linguri hrean 
100 ml smantana pentru gatit
sare, piper alb 

Ouale de prepelita se fierb cca 5 minute, se curatat de coaja si se aseaza in castronele.
Sosul se face punand untul la topit intr-o craticioara, adaugam faina si amestecam sa nu se faca cocoloase.
Punem lapte cate putin amestecand mereu. Cand sosul incepe sa fiarba si se ingroasa adaugam hreanul si lasam sa fiarba cca 5 minute la foc mic amestecand mereu.
Adaugam smantana si  potrivim sosul de sare si piper.
Adaugam sosul peste ouale curatate. 
Fiti generosi cu sosul, este delicos iar ouale fiind asa mici le mananci ca pe seminte...:-)

Pofta buna!




8 comentarii :

  1. Hello beautiful,
    nu am mincat niciodata aceste ousoare; cum sint la gust?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello, Hello!
      Sunt delicioase aceste ousoare si poti manca oricate pentru ca nu au colesterol, sunt foarte sanatoase. Se gasesc pe la tine?

      Ștergere
  2. Naina, da, se gasesc chiar si oua de strut, dar nu am fost niciodata curioasa sa incerc si altele, inafara de gaina si gisca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur enorm ca ai ales sa faci aceasta reteta , si noua ne place extraordinar de mult ;) ....,iar sosul de hrean il folosim la multe alte preparate , e delicios !!! O duminica frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. naina draga.pe vremuri ,adica acum 20 de ani am facut un pui cu sos de hrean.la fierbere sosul s-a amarat.dupa aceea citind am aflat ca hreanul nu se fierbe tocmai din aceatsa pricina.nimeni nu mi-a raspuns la intrebare,desi am intrebat diferite blogaresde despre acest fenomen.din cauza asta nici n-am mai facut acest sos,desi noua ne place mult hreanul.se amaraste sau nu ?la tine vad ca spui ca se fierbe usor,o fi asta ? ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pansy la mine nu s-a amarat deloc, dar recunosc ca este din acela la borcanel mic si dupa ce l-am pus in sos l-am mai lasat foarte putin, poate nu a apucat sa-si lase gustul amar. Oricum a iesit nemaipomenit de bun, sa-l incerci.

      Ștergere

Print

Print Friendly and PDF