duminică, 4 decembrie 2011

Turnul Babel


De cate ori ai musafiri te intrebi ce poti sa faci bun de mancare, excluzand banalul gratar sau friptura simpla la cuptor.
Am vazut aceasta reteta pe blogul Danei Tudor si mi-a ramas gandul la ea. Multumesc Dana!
Este extraordinar de buna, usor de facut iar de aspect nu mai vorbesc.
Noi fiind multi la masa am facut 9 turnulete, insa am sa va dau ingredientele pentru 1 turnulet.

1 bucata muschi porc file
1 bucata piept de curcan
2 felii de vinete
2 felii de dovlecei
1 felie de rosie
1 ciuperca
1 rosie cherry
2 bucati cascaval
ulei de masline si condimente pentru gratar
sare, piper
1 tepusa de frigarui

Cum am procedat:
Muschiuletul de porc si pieptul de curcan se fragezesc ca pentru snitel. Se ung cu ulei de masline si condimente pentru gratar, si se dau la frigider pentru 1-2 ore.
Feliile de vinata si dovlecel se sareaza si se lasa cateva minute sa-si lase apa. Se sterg apoi cu prosoape de hartie, se ung cu ulei de masline, sare si piper.
Pe aragaz incingem gratarul foarte bine.
Carnea se scoate din frigider si se pune pe gratar.
La fel procedan si cu feliile de vinata, dovlecel si ciupercile unse si ele cu putin ulei.
Dupa ce carnea si toate legumele s-au facut, incepem sa montam turnuletul.
Punem jos muschiul de porc, peste el punem o felie de vanata, una de dovlecel, bucata de piept de curcan, cealalta felie de vanata, felia de rosie, dovlecelul, o bucata de cascaval, ciuperca in care mai punem cascaval si ultima se pune rosia cherry. 
In toate acestea se infige tepusa de frigarui, sa nu le vina rau de la caldura cuptorului si sa ne strice turnuletul..:-)
Se aranjeaza in tava cu hartie de copt si se dau la cuptor cca 20- 30 minute la 180 grade.
Carnea si legumele fiind facute deja, nu trebuie decat sa se topeasca cascavalul si sa intrepatrunda aromele.


Dupa 30 minute la cuptor, aratau asa

Noi l-am servit cu cartofi natur.
Pofta buna!

4 comentarii :

  1. arata grozav !si ce simplu e de facut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Naina, te astept cu drag la provocarea lunii decembrie "Dulce Romanie". Intra sa vezi cu ce ingrediente te provoc

    http://brindusascheaua.blogspot.com/2011/12/provocarea-lunii-decembrie-2011-dulce.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Super am sa imi uimesc invitatii maine la parnz:)

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF