luni, 22 martie 2010

Cartofi la cuptor de post


Mancarea de astazi este una forte simpla, asa cum mi se par mie cam toate mancarurile de post.
Pe langa faptul ca este usor de preparat, este si foarte buna....mai ales langa o salata de sezon, adica cu de toate.
Ingrediente:
2 cepe
1 morcov
bulion
1 kg cartofi
sare, piper
patrunjel

Ceapa o tocam marunt si o punem la calit cu morcovul adaugand apa din cand in cand. Punem bulionul si mai lasam sa fiarba 10 minute.

In acest timp curatam cartofi, ii taiam mai mari si ii asezam in tava. Pune sare si piper peste ei iar apoi turnam compozitia cu bulion. Mai punem apa si dam la cuptor pt 45 minute.





Pofta buna!

15 comentarii :

  1. asta da papa bun.asteapta-ma ca vin la masa.pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. Si mamaia mea face ceva asemanator la cuptor.. iese o nebunie de arome, mai ales daca ii face in cuptorul de lut ;)
    Felicitari!! Arata asa bine... de ce nu o fi posibila teleportarea?:P

    RăspundeţiȘtergere
  3. arata nemaipomenit:)daca mai ai cumva o portie pot veni si eu?nu de alta da maine e miercuri si tin post...

    RăspundeţiȘtergere
  4. Sarah grabeste-te ca se raceste pana ajungi tu....:-))

    RăspundeţiȘtergere
  5. Olgutza eu cuptor de lut nu am, dar am vase din lut si sa stii ca gustul este altul ....Te pup, si asteptam sa vedem o mancare facuta de mamaie la cuptorul minune!!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Primii pasi in bucatarie, te astept cu mare drag...:-)

    RăspundeţiȘtergere
  7. Minunata mancare iti zic..colorata si apetisanta, m-as putea autoinvita la o portie :)

    RăspundeţiȘtergere
  8. Ina grabeste-te ca nu mai este multa...:-)

    RăspundeţiȘtergere
  9. Doua premii te asteapta la mine pe blog.
    Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  10. cartofii tai au lasat in extaz juriul, asa ca premiul iti apartine , daca il vrei :)

    RăspundeţiȘtergere
  11. asa da cartofi pozati ! te asteapta un premiu la mine pe blog

    RăspundeţiȘtergere
  12. Arata foarte bine,pacat ca am descoperit blogul tau cu intarziere, altfel ma autoinvitam la o portie de cartofi.Numai bine.ciauo,ciauo!!!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Am facut reteta ta, dar nu stiu de ce au fost cartofi care au ramas tari. I-am acoperit cu apa asa cum ai facut tu si apoi am mai adaugat inca o data apa. I-am tinut la cuptor aproape 3 ore la 180 grade Celsius si totusi au mai ramas cartofi nefacuti. Nu este oare din cauza bulionului - eu stiam ca pus la inceput intareste legumele. Sau sa fie din cauza ca nu am acoperit vasul de yena?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela eu fac mancarea asta asa de 10 ani. Mie mi s-a intamplat la o alta mancare, cu niste cartofi care erau aproape degerati. Sigur cartofii au fost cumva. Incearca sa o mai faci odata cu alti cartofi. Te astept cu vesti!

      Ștergere

Print

Print Friendly and PDF